Alla inlägg den 11 april 2012

Av heartofjia - 11 april 2012 10:01

I dag ska jag åka till läkaren ggr 2 . Har ingen aning hur det ska gå men det är väl lika bra att dom får säga sitt,jag är trött och fryser,känns som om jag ska frysa sönder. Tur i oturen har döttrana påsklov och tar hand om djuren då jag kommer vara borta nästan hela dagen.


Hoppas verkligen det blir bättre väder snart...hoppas verkligen jag blir bättre snart,hoppas gör jag och det är bättre än att vara utan hopp.Just nu finns det ett litet litet hopp i alla fall.


Melker sitter i sängen med mig,han spinner högt och tigger klapp och kel,han tittar på mina fingrar som hoppar mellan tangenterna och undrar vad det är som poppar upp på skärmen...Han är så galet söt! Värmefläkten brummar i mitt sovrum och alla hundarna ligger utslagna nära fläkten och njuter utav värmen så jag antar att dom småfryser dom med,alltså är det verkligen rått väder och vi alla behöver sol och värme nu!


Älskar er djuren mina ....


Ska slänga ut en fråga på FB på marsvins sidorna där och fråga om någon i sthlm köper nån pall med spån,vad det kostar och vart dom köper ifrån.Jag har inte så många marsvin kvar men jag är trött på att jaga runt på spån,hö och halm så jag skulle vilja köpa lite mera istället.Jag kan nog dela detta med en vän som oxå har ett litet gäng marsvin.Dessutom är det svårt att få tag i höbalar till ett ok pris.Bonden vi brukar köpa utav har sk hö-stopp hos sig,dvs han har ont om hö så han säljer inget hö.Morr...Vart köper ni hö och spån?Och halmn om ni använder det?


Nu måste jag göra mig iordning ... Ha en bra dag allihopa...Kram ...    

Presentation


Här kan du läsa om livet med våra djur!För mer info,vänligen läs hela presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina länkar

Bloggar jag läser

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards