Direktlänk till inlägg 30 april 2012

Whippet vappe någon?

Av heartofjia - 30 april 2012 10:41

En av mina mycket goda vänner har två valpar kvar i sin senaste kull. En som ska ut på foder & en som är till salu. Dom är superfina båda två ! Så om du eller någon i din omgivning önskar köpa en vacker trevlig sund hund så kika in på hemsidan där du kan kika på och läsa om  Marias Beautiful Coco Chanell & Marias Beautiful Kenzo.                                                     http://www.mariasbeautiful.com/                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                I övrigt har jag helt klart ( inte alls ovanligt tyvärr) åkt på förkylningen ifrån helvetet. Jag vågar knappt skriva det men jag är på bättringsvägen men det går mycket sakta och jag har vart förkyld länge nu. Jag behöver ta det mycket lungt och bara försöka bli helt frisk t.o.m den 16 maj då jag ska göra en OP i munnen igen. Det är skönt att det blir av,men jag ser ej fram emot tiden efter OP:en då det tar lång tid att må ok efter det. Jag jagar allmänt välmående och hälsa känner jag och jag är mer och mer medveten om att jag har mycket med mitt välmående att göra. Men att göra sk sunda & bra val är allt annat än lätt pga mycket olika saker.Bla pengar faktiskt. Allt skit är billigt allt bra är dyrt typ. Sen har det att göra med orken oxå,alla har vi inte sk valmöjligheter till tex sömn,så jag är än så länge förlåtande och förstående i mitt hälsotänk,jag gör vad jag kan när jag kan utan att straffa mig själv. Jag har börjat tänka på det i alla fall. Nackdelen är väl att jag tänker för mycket oxå,alla sakerna jag ej rår på alls då?! morr!!


                                                                                                                                                                                                                                                                                    Valborg i dag , jag önskar er en trevlig & lugn valborg. Jag gör mitt yttersta för att inte skena i väg i mina tankar ang valborg då jag har en vild tonåring här hemma :(


                                          Kram på er alla !   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av heartofjia - 14 maj 2012 10:06

Då är det mkt snart dax för OP av tänder & käke. Så nu försöker jag allt jag kan med att "göra klart / göra så mkt jag bara kan" innan OP:en. Av erfarenhet vet jag att jag blir helt utslagen och sängliggande efter denna OP.   Och självklart blir...

Av heartofjia - 23 april 2012 15:01

Suck...Dottern har vart dunderförkyld över en vecka nu och eftersom jag ej blivit sjuk själv så tänkte jag att jag för en gångs skull skulle slippa bli jättesjuk då.Varför ens tänka tanken?Pang poff sitter jag har nu med en dunderförkylning.Jag blir ...

Av heartofjia - 18 april 2012 10:52

Ja,jag är trött på vädret,ja det är en sån där sak man inte kan göra något åt och som många människor gnäller över och jag är en av dom som GNÄLLER!! Så du Fru Vinter det är dax för dig att gå och lägga sig nu!   En trimmer som funkar i ena hörne...

Av heartofjia - 11 april 2012 10:01

I dag ska jag åka till läkaren ggr 2 . Har ingen aning hur det ska gå men det är väl lika bra att dom får säga sitt,jag är trött och fryser,känns som om jag ska frysa sönder. Tur i oturen har döttrana påsklov och tar hand om djuren då jag kommer vara...

Av heartofjia - 7 april 2012 14:48


Klart som korvspad att jag blir så himla jätteledsen när jag har sån fruktansvärda infektioner,hål,med mera i min mun/käken.Jag är kanske extra ledsen för jag är i princip aldrig barnledig och helt plötsligt så blev jag det denna helg.Supertoppen tän...

Presentation


Här kan du läsa om livet med våra djur!För mer info,vänligen läs hela presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina länkar

Bloggar jag läser

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards