Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Jaaaa,,,då var jag dunderförkyld då

Av heartofjia - 23 april 2012 15:01

Suck...Dottern har vart dunderförkyld över en vecka nu och eftersom jag ej blivit sjuk själv så tänkte jag att jag för en gångs skull skulle slippa bli jättesjuk då.Varför ens tänka tanken?Pang poff sitter jag har nu med en dunderförkylning.Jag blir alltid minst dubbelt så sjuk så jag har såklart megahög feber,ont i ögon,öron,huvet,kroppen,halsen är en "saga" för sig...men ONT gör det kan jag ju säga.Det känns inte alls kul för jag har saker å ting att göra en sjuk mamma som behöver hjälp av mig oxå.Och i kväll kommer den en av min dotters kompisars mamma och ska titta på och ev köpa vårt köksbord plus stolar som nu känns så himla för stort när det bara är jag & yngsta dottern kvar hemma.Jag hoppas hon köper det så jag kan åka och köpa ett litet bord & 2 stolar till dottern & mig.Så jag behöver plocka upp lite och dammsuga av lite,och tyvärr gå och handla till middagen i kväll.Såklart glömde jag lite saker i går :0(  Dottern kommer hem sent då hon slutar kl 16.00 och har en lång resa hem.Så jag måste försöka klara av detta själv nu då.Jag ska göra mitt bästa.Jag brukar inte lägga ut länkar till artiklar m.m men jag har bestämt mig för att göra det nu för jag har två artiklar jag tycker är så jättebra.Som förklarar så mycket som säger så mycket som jag själv vill ha sagt men aldrig riktigt får till.Så snälla ni läs.Kram på er alla  

Högkänsliga pejlar in vågor i luften:

http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/existentiellt/hogkansliga-pejlar-in-vagor-i-luften_7074009.svd



Aspergaren statusuppdatering:


https://www.facebook.com/Aspergaren/posts/375419182496838




 
 
Catharina

Catharina

24 april 2012 21:28

Det är så trevligt med dina hälsningar. Kikar även in hos dig då och då:-) Angående det jag skrev om kan du kolla 15/4 i Marsvinsbloggen på försäkringsbolaget Agrias hemsida.
Ha det gott/Catharina

http://www.flockdjur.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av heartofjia - 14 maj 2012 10:06

Då är det mkt snart dax för OP av tänder & käke. Så nu försöker jag allt jag kan med att "göra klart / göra så mkt jag bara kan" innan OP:en. Av erfarenhet vet jag att jag blir helt utslagen och sängliggande efter denna OP.   Och självklart blir...

Av heartofjia - 30 april 2012 10:41

En av mina mycket goda vänner har två valpar kvar i sin senaste kull. En som ska ut på foder & en som är till salu. Dom är superfina båda två ! Så om du eller någon i din omgivning önskar köpa en vacker trevlig sund hund så kika in på hemsidan där du...

Av heartofjia - 18 april 2012 10:52

Ja,jag är trött på vädret,ja det är en sån där sak man inte kan göra något åt och som många människor gnäller över och jag är en av dom som GNÄLLER!! Så du Fru Vinter det är dax för dig att gå och lägga sig nu!   En trimmer som funkar i ena hörne...

Av heartofjia - 11 april 2012 10:01

I dag ska jag åka till läkaren ggr 2 . Har ingen aning hur det ska gå men det är väl lika bra att dom får säga sitt,jag är trött och fryser,känns som om jag ska frysa sönder. Tur i oturen har döttrana påsklov och tar hand om djuren då jag kommer vara...

Av heartofjia - 7 april 2012 14:48


Klart som korvspad att jag blir så himla jätteledsen när jag har sån fruktansvärda infektioner,hål,med mera i min mun/käken.Jag är kanske extra ledsen för jag är i princip aldrig barnledig och helt plötsligt så blev jag det denna helg.Supertoppen tän...

Presentation


Här kan du läsa om livet med våra djur!För mer info,vänligen läs hela presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina länkar

Bloggar jag läser

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards