Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Jag är ledsen...

Av heartofjia - 7 april 2012 14:48

Klart som korvspad att jag blir så himla jätteledsen när jag har sån fruktansvärda infektioner,hål,med mera i min mun/käken.Jag är kanske extra ledsen för jag är i princip aldrig barnledig och helt plötsligt så blev jag det denna helg.Supertoppen tänkte jag som vill pyssla med djuren mina.Bla trimma ner Ozzy igen.Men det sket sig ju,dessutom hade jag tänkt att åka till min sjuka mamma och vara med henne 2-3 timmar per dag nu när jag är barnledig,det sket sig det med.Det tär på mig när det skiter sig när jag nästan aldrig har nån chans att bara vara jag och djuren någonsin :/  Trots tandvärk ifrån helvetet har jag vart ute och lunkat med hundarna,och lyckats ta mig ett varmt bad.Det finns en hel del att göra här hemma förutom allmänt djurpyssel och omvårdnad men det får vänta en dag till.Allt för många gånger har jag tagit smärtstillande och kämpat mig till tex tvättstugan bara för att få minst en miljon värre smärta på kvällen eller dagarna efter.Jag försöker komma ihåg det och inte göra massa städgrejjor i dag.Ska "bara" ta ut hundarna,byta lakan och diska,ALLT annat får vänta :0( 


Vi har tivoli här denna helg,vi har tivolin och cirkus återkommade här :/ Dom bygger upp sitt skit på fotbollplanen som inte alls ligger långt ifrån mig,och sen drar dom på musik då...Suck...dunka dunka dunka...från morgon till kväll i 3 dagar,inte har dom många skivor att byta med heller....Jag bor redan i festprisse "kvarteret" så det räcker med massa förbannat höga och jobbiga ljud.Vi försöker flytta härifrån och precis som allt annat här i livet lär jag mig med tiden,jag/vi har inte stora krav på det ev nya boendet,men att tvättstugan ligger NÄRA är mkt viktigt,att det inte ligger precis brevid,vägar,skolor,förskolor,m.m. är viktigt.Som vi bor nu vill vi alltså inte gärna bo igen.Och det måste vara nära min dotters skola!!


Jaa...det var nog allt jag orkade med att skriva för i dag . Glad Påsk på er !  

 
 
Catharina

Catharina

11 april 2012 07:20

Jobbigt att du har det så jobbigt. Skickar en stor stor kram till dig. Tack för titten och gratulationer:-)

http://www.flockdjur.dinstudio.se

heartofjia

11 april 2012 09:59

Tack för kramen och tack för du kikade in hos mig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av heartofjia - 14 maj 2012 10:06

Då är det mkt snart dax för OP av tänder & käke. Så nu försöker jag allt jag kan med att "göra klart / göra så mkt jag bara kan" innan OP:en. Av erfarenhet vet jag att jag blir helt utslagen och sängliggande efter denna OP.   Och självklart blir...

Av heartofjia - 30 april 2012 10:41

En av mina mycket goda vänner har två valpar kvar i sin senaste kull. En som ska ut på foder & en som är till salu. Dom är superfina båda två ! Så om du eller någon i din omgivning önskar köpa en vacker trevlig sund hund så kika in på hemsidan där du...

Av heartofjia - 23 april 2012 15:01

Suck...Dottern har vart dunderförkyld över en vecka nu och eftersom jag ej blivit sjuk själv så tänkte jag att jag för en gångs skull skulle slippa bli jättesjuk då.Varför ens tänka tanken?Pang poff sitter jag har nu med en dunderförkylning.Jag blir ...

Av heartofjia - 18 april 2012 10:52

Ja,jag är trött på vädret,ja det är en sån där sak man inte kan göra något åt och som många människor gnäller över och jag är en av dom som GNÄLLER!! Så du Fru Vinter det är dax för dig att gå och lägga sig nu!   En trimmer som funkar i ena hörne...

Av heartofjia - 11 april 2012 10:01

I dag ska jag åka till läkaren ggr 2 . Har ingen aning hur det ska gå men det är väl lika bra att dom får säga sitt,jag är trött och fryser,känns som om jag ska frysa sönder. Tur i oturen har döttrana påsklov och tar hand om djuren då jag kommer vara...

Presentation


Här kan du läsa om livet med våra djur!För mer info,vänligen läs hela presentationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina länkar

Bloggar jag läser

Gästboken!


Skapa flashcards